Wigrenin
verkkokauppa­ehdot

1. Hinnat

Kaikkien verkkokaupassa myytävänä olevien tuotteiden hinnat ovat samoja kuin keräilyhetken hinnat myymälässä. Kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Jotkin tuotteet punnitaan kaupassa ja hinta määräytyy painon mukaisesti. Ostoskoriin siis siirtyy tällaisten tuotteiden osalta arviohinta ja lopullinen hinta määräytyy vasta kaupassa keräilyn ja punnituksen yhteydessä.

Päivitämme verkkokaupan hintoja aina kun muutoksia myymälän tuotehinnastossa tapahtuu. On siis mahdollista, että tuotteen hinta on ehtinyt muuttua tilaus- ja toimituspäivän välillä. Tilaukseesi sovelletaan toimituspäivän hintaa. Hintamuutokset ovat kuitenkin useimmiten hyvin pieniä.

2. Tilaus

Verkkokaupan minimitilaus (ostoskorin loppusumma) on 15 euroa.

Tekemäsi tilaus vahvistetaan lähettämällä sähköpostiviesti ilmoittamaasi osoitteeseen.

Voit tiedustella tilausta koskevista erityistoiveista ja -järjestelyistä (esim. tuotteiden pakkaaminen, keräily tai toimitusajankohta) ottamalla yhteyttä 044 416 2203.

Keräilyssä olevan tai jo keräillyn tilauksen muokkaamisesta veloitetaan 3,90 euron lisämaksu.

Mikäli perut tilauksesi keräilyn aloittamisen jälkeen, myymälä veloittaa lisämaksun (3,90 €) tehdystä työstä.

3. Tilauskulut

Kauppakassin valmiiksi keräämisestä noutoa varten veloitamme ostoskorin tuotteiden loppusummaan lisättävän keräilymaksun 2,00 euroa.

4. Tuotepuutokset

Toisinaan on mahdollista, että tilaamasi tuote on myymälästä tilapäisesti loppu. Näissä tilanteissa emme korvaa tuotetta toisella vaihtoehdolla, vaan tuote jätetään kokonaan tilaukselta pois. Mikäli kyseessä on useamman tuotteen saatavuusongelma, otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme uuden toimituspäivän.

5. Toimitustapa: Nouto tehtaanmyymälästä

Verkkokaupasta tilatut tuotteet noudetaan Wigrenin tehtaanmyymälästä valmiiksi keräiltynä. Kun viet tilauksen loppuun, hyväksyt noutoajan ja sitoudut  hakemaan tuotteet noutopisteestä (Wigren Tehtaanmyymälä, Patamäenkatu 2, Tampere) sen aukioloaikoina maanantaista perjantaihin klo 9.00 – 17.00 välisenä aikana.

Mikäli toimituksen loppuunsaattaminen ei onnistu sinusta johtuvasta syystä (esimerkiksi tilanteessa, jossa kukaan ei ole noutamassa tilausta sovittuna toimitusajankohtana) ja toimitus joudutaan uusimaan, veloitamme lisämaksun (9,90 €) tehdystä työstä. Näissä tapauksissa emme takaa, että tilaus voidaan toimittaa uudelleen saman päivän aikana. Mikäli asiakaspalvelumme ei tavoita sinua, asian käsittely lopetetaan kolmen yhteydenottoyrityksen jälkeen.

Jos toimitus jostain syystä myöhästyy, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä sinuun.

6. Reklamaatiot

Pyydämme sinua tekemään mahdolliset tilauksiin liittyvät reklamaatiot tehtaanmyymälän asiakaspalveluun numeroon 044 416 2203. Elintarvikkeiden osalta tuotteiden käyttöaika voi olla hyvin lyhyt, jolloin nopea yhteydenotto asiakaspalveluun helpottaa virheen selvittämistä.

7. Tietosuoja

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.